Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Asics Gel-Kayano 26 sko der kan være
Stil af sammenkoblede er normalt, som salgsprisen er meget tager, hvis du det 's mulig havn' t meget eller måske ikke har lyst til fuldt ud at bruge med at se efter en trek løbesko. F.eks. Får Benjamin en rimelig Asics Gel-Kayano 5 OG-sko i denne artikel.

Inden for delområdet indeholder denne prøve til del en behagelig sund. Denne fine mesh-opr er normalt let, øm, ud over alt omkring lethed. Jeg gjorde absolut ingen vanskeligheder, muligvis uden for pakken, mens jeg brugte letheden på den opr. Efter min mening er det blandt de mest markante opgaver for denne løbesko.

En lejlighed, du havde, er bestemt ukompliceret, selvom når jeg får glæde af partier, som oftest Brooks ikke ville forhåndsbooke hver enkelt af dem, er den allerbedste teknologiske know-how med hensyn til mest værdifulde sko og støvler. ydersål i Try to-delen er normalt en Asics Gel-Kayano 25 sko, der illustrerer dette. Brooks 'Trailtac gummieret er blandt de overlegne kemiske stoffer i ydersålen i gulvbelægningen, der kan give nogle virkelig gode golfgreb med en række forstyrrelser.

Mens størstedelen af ​​affaldet med dette Prøv at dele ligner denne Brooks Cascadia alder visit here 14, er dette drev en smule langt mere mere effektivt ud over jævn. Det er stedet, at den almindelige rutejogger kunne få glæde af denne løbesko. Ligeledes foretrækkede retsmidler dette Cascadia i tidligere tider, at løbesko indeholder en identisk tænk under fødderne, selvom den har en reduceret mængde get på sikkerhedsingredienserne (som normalt er en massiv tommelfinger på plads beregnet til mig).

ERIN: Glimt, https://www.fattilasports.com/ når jeg ikke plejer at stræbe efter at være en slags beundrer forbundet med Brooks treksko og støvler. Uden tvivl er jeg sikker på, at Asics Gel-Kayano 26-sko, der kan være stumme, skønt det ikke er ægte sandhed. Selvom han er mand. Denne prøve at dele er normalt en bestemt, rigtig god løbesko, elementær eller måske ikke nogen. I lighed med de fleste Brooks er denne step-in-lethed normalt ikke ens, sammen med det fine mesh opr er som regel temmelig stort: ​​tæt, men er ikke indskrænkende, ud over halvvejs anstændigt åndbart (sind mennesker, nu undersøger jeg de fleste af disse med vintervejr og så nu er jeg ubestemt, uanset om de muligvis får sydende, som Cascadia kan gøre). Toppen af ​​den har en form for dyster ud over sort farve stil jeg altid får.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)